مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-07دانش

فارس من|نودانشجویانی که هنوز به دانشگاه نیامده به پشت کنکور بازمی گردند


تعدادی از داوطلبان کنکور 1401 که حالا دانشجو هستند به دلیل اعلام اشتباه معدل خود در زمان ثبت نام کنکور با مشکل مواجه شده و با ثبت پویشی در سامانه فارس من خواستار همکاری سازمان سنجش شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شاید پربیراه نباشد اگر یک تهیه کننده کنکور در میان جوانان مسائل مربوط به این آزمون برای خانواده های ایرانی بسیار مهم است.

با رصد آخرین اخبار از کنکور به گلایه برخی کنکوری های سال 1401 که تعدادی از آن ها هم دانشجو شده اند برمی خوریم، اما موضوع این گلایه چیست؟ * درخواست از سازمان سنجش از طریق سامانه فارس من با بالا و پایین کردن پویش های سامانه فارس من پویشی را می بینیم که تعدادی از کاربران در خواستی از سازمان سنجش را اعلام کردند؛ می خواهید بدانید چه درخواستی؟ در خواست این کاربران از این قرار است که می گویند برخی از داوطلبان کنکور سال 1401 که حالا دانشجو هستند با مشکل مغایرت معدل برخورد کردند؛ می خواهید بدانید چه مشکلی؟ پاسخ این سوال را از سردبیر سوژه فارس من پرسیدیم.

سردبیر سوژه فارس من می گوید: سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام دانشگاه برای دانشجویانی که در زمان کنکور معدل خود را اشتباه اعلام کرده اند لغو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|نودانشجویانی که هنوز به دانشگاه نیامده به پشت کنکور بازمی گردند

فارس من|نودانشجویانی که هنوز به دانشگاه نیامده به پشت کنکور بازمی گردند